Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2007

«ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ: Καταστοφή της πολιτιστικής κληρονομιάς στα κατεχόμενα
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ καταστροφή της πολιτιστικής κληρονομιάς στην κατεχόμενη Κύπρο καταγγέλλει η Ομάδα του Ευρωκοινοβουλίου «Identity, Tradition, Sovereignty» (ITS), ύστερα από επίσκεψη στο νησί και τονίζει πως δεν πρέπει να ανοίξει το διαπραγματευτικό κεφάλαιο που αφορά στην «εκπαίδευση και τον πολιτισμό», ενόσω οι κατοχικές δυνάμεις καταστρέφουν την ορθόδοξη πολιτιστική κληρονομιά και οι στρατιωτικές δυνάμεις κατέχουν ευρωπαϊκό έδαφος, κατά παράβαση του διεθνούς δικαίου.
Οπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση, «αυτό που συντελείται από την κατοχή της βορείου Κύπρου το 1974 από τις τουρκικές δυνάμεις θεωρείται ως πολιτιστική βαρβαρότητα», είπε ο Αντιπρόεδρος της Ομάδας, ο Βέλγος Philip Claeys, ο οποίος πραγματοποίησε επίσκεψη στα κατεχόμενα, προσθέτοντας ότι «η μακραίωνη ελληνοκυπριακή πολιτιστική κληρονομιά καταστρέφεται συστηματικά από τους Τούρκους». Σύμφωνα με την ανακοίνωση, με την τουρκική κατοχή επιδεικνύεται ανοχή στην κλοπή εικόνων και την καταστροφή ιδιαίτερα σημαντικών από πολιτιστικής άποψης ψηφιδωτών, καθώς και την καταστροφή 500 περίπου ορθόδοξων εκκλησιών. Η Ομάδα ITS είναι πεπεισμένη ότι η Άγκυρα, μετά την εκδίωξη των Ελληνοκυπρίων από το βόρειο τμήμα του νησιού, επιχειρεί την αλλοίωση του εθνικού χαρακτήρα της βορείου Κύπρου, με την αμετάκλητη εγκατάσταση 180.000 Τούρκων από την Ανατολία, προστίθεται.».
δημοσιεύθηκε στην κυπριακή εφημερίδα «Σημερινή»
http://www.simerini.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=315851
Εμείς διευκρινίζουμε ότι η ομάδα του ευρωκοινοβουλίου Identity, Tradition, Sovereignty (ITS,Ταυτότητα, Παράδοση, Κυριαρχία ) αποτελείται από ευρωβουλευτές των εθνικιστικών και εθνικών κομμάτων.

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

Καθώς πληθαίνουν οι φωνές ιστορικών από την πλευρά της φιλελεύθερης Δεξιάς για αδιέξοδες "μαξιμαλιστικές προσεγγίσεις" στο ζήτημα της ονομασίας του κρατιδίου των Σκοπίων και οι εισηγήσεις κομμάτων της Αριστεράς είτε για επικέντρωση της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στις παρεμβάσεις των Αμερικανών στα Βαλκάνια , μάλλον επειδή οι σύντροφοι κρίνουν οτι η ονομασία του κρατιδίου και ο αλυτρωτισμός του εις βάρος της Ελλάδος είναι κάτι ξεχωριστό από την όλη παρεμβατικότητα των ΗΠΑ στην περιοχή μας, είτε για αναγνώριση με την συνταγματική ονομασία (ωραίο περιτύλιγμα...), επειδή οι σκοπιανοί έχουν δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού και λοιπά επιστημονικά, αναδημοσιεύουμε το παρακάτω άρθρο , το οποίο δημοσιεύθηκε στο πρώτο τεύχος του περιοδικού μας "Έρημη Χώρα".
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
( ή ...Για να μην τρελαθούμε)

υπό Parsifal

Συχνά βλέπουμε να αναπτύσσεται μια στρεβλή οπτική σε πολλά θέματα η οποία προέρχεται από τον καταιγισμό προπαγάνδας της Νέας Τάξης και η οποία αφήνει λίγους ανεπηρέαστους. Ανάμεσα σε αυτά είναι και το λεγόμενο «Μακεδονικό». Και εάν οι απλοϊκοί μικρόνοες μπαρουφολόγοι απλώς ασχημονούν έναντι της αλήθειας επιδιώκοντας την αυτοεπιβεβαίωσή τους, οι “μέντορες” καθίστανται επικίνδυνοι διότι εξυπηρετώντας αλλότρια συμφέροντα καταφέρνουν και επηρεάζουν ακόμα και σοβαρούς ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν καταφέρει να έχουν την απαιτούμενη ενημέρωση. Την εξαρτημένη αυθεντία τους, η οποία στερείται επιχειρημάτων, μπορεί πολλές φορές και η απλή λογική να την καταρρίψει. Προϋποθέτει μόνον, έναν μικρό ερεθισμό των εγκεφαλικών κυττάρων.
Η πρόταση για την αντιμετώπιση αυτής της προπαγάνδας δεν είναι βέβαια το πισωγύρισμα σε μια ιστορική αντίληψη, στείρα εθνοκεντρική η οποία όπου εφαρμόστηκε, οδήγησε σε άσχημα αποτελέσματα και μερική αποξένωση πληθυσμιακών ομάδων με ακραιφνή ελληνική συνείδηση.
Η πρόταση είναι η επιστροφή στο «αληθές».
Δεν μπορούμε για παράδειγμα να δεχόμαστε ακρίτως ή να κάνουμε ότι δεν ξέρουμε:
α. Την Βουλγαρική προπαγάνδα του τέλους του 19ου και των αρχών του 20ου, με το άφθονο Ρωσικό χρήμα.
β. Την διπλή Βουλγαρική κατοχή στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.
γ. Την συνεργασία των βουλγαροφρόνων με τους Ναζί.
δ. Την υποστήριξη των Σκοπίων από τον Κομουνιστικό κόσμο κατά τον Εμφύλιο, αλλά και μετά.
ε. Την υποστήριξη των Σκοπίων από τον Δυτικό κόσμο(!) όταν ο Τίτο τα τσούγκρισε με τον Στάλιν.
ζ. Την άφθονη χρηματοδότηση του κρατιδίου από Παγκόσμιους εγκληματίες τύπου Σόρος.
Σε μας έμεινε λοιπόν μόνον η επιστήμη της Ιστορίας. Ας την υπερασπιστούμε.

Ας εστιάσουμε λοιπόν σε ορισμένα σημεία περί του «Μακεδονικού ζητήματος» (ζητήματος
μη υπαρκτού ουσιαστικά σε ιστορικό επίπεδο) τα οποία επικαλούνται αυτοί που είναι είτε απλά επηρεασμένοι είτε συνειδητά προπαγανδιστές των Παγκόσμιων εξουσιαστών.

1. Βιβλιογραφία.
Εντυπωσιακή είναι η έλλειψη αναφοράς όσων προσπαθούν να παρουσιάσουν μια νέα, διαφορετική και υποτίθεται «αντικειμενική» οπτική του ζητήματος, σε συγκεκριμένη ιστορική βιβλιογραφία όπως:

• του «ο Ελληνικός Αγώνας στην Μακεδονία 1897-1913» του γνωστού Άγγλου ιστορικού Douglas Dakin όπως και
• του «Παύλος Μελάς» της Ναταλίας Μελά
• το έργο των κορυφαίων ιστορικών, Απόστολου και Κωνσταντίνου Βακαλόπουλου
Θα μπορούσα να προσθέσω:
• «Αναμνήσεις» του Μαζαράκη – Αινιάν (εξαντλημένο)
• «Εθνολογική σύνθεση της Μακεδονίας» του Γεωργίου Μίντση
• «Οργάνωση Θεσσαλονίκης» του Αθανασίου Νικολαϊδη – Σουλιώτη
• «Βούλγαροι και Ιταλοί Εγκληματίαι πολέμου εν Μακεδονία» του Παπακυριακόπουλου Π. Ιωάννη (Επιβάλλεται)
• «Οι Έλληνες Σλαβόφωνοι της Μακεδονίας» του Ιωάννη Χολέβα
• «Απομνημονεύματα» του Μητροπολίτη Γερμανού Καραβαγγέλη
• «Τι είναι Έθνος» του Ερνέστου Ρενάν

Αντιθέτως χρησιμοποιούν συχνά αναφορές σε βιβλιογραφία συγγραφέων οι οποίοι λειτουργούσαν ή λειτουργούν έμμισθα για λογαριασμό συγκεκριμένων συμφερόντων ή ανήκουν σε επιδοτούμενες «μη κυβερνητικές οργανώσεις». Έτσι δημιουργείται σήμερα μια καινούργια βιβλιογραφία που “εξαφανίζει” την παλιά. Ο ενδιαφερόμενος δεν μπορεί πλέον να την προσεγγίσει άμεσα. Στο έργο αυτό συμμετέχουν Πανεπιστημιακοί αλλά και δημοσιογράφοι που αυτοαποκαλούνται “ερευνητές” και συμμετέχουν πλέον σε “σοβαρό” ιστορικό πολύτομο έργο που μοιραζόταν από εφημερίδα. Επίσημοι φορείς όπως το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (βλ. Βερέμης), συνηγορούν εγκρίνοντας νέα βιβλία Δημοτικού. Και οι σύγχρονοι μαζάνθρωποι «συνωστίζονται στις προκυμαίες» της αποβλάκωσης. Και πάλι δεν θά ΄ρθει κανείς να τους σώσει.

2. Ονομασία.

Πολύς λόγος γίνεται για την ονομασία των κατοίκων της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας. Στο τέλος μπερδεύτηκαν και οι Ιστορικοί. Σήμερα κυριαρχεί το απίστευτο «Σλαβομακεδόνες». Αν θέλουν να τους ονομάζουν έτσι οι Πολιτικοί, ας κάνουν ότι θέλουν. Ο Ιστορικός δεν δικαιούται. Γιατί απλά δεν συναντήθηκαν ποτέ οι Μακεδόνες με τους Σλάβους.
Τουλάχιστον μέχρι το τέλος της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, είχαν εξαφανιστεί μέσα από τις συνεχείς μετακινήσεις των ελληνικών πληθυσμών στις ελληνιστικές αυτοκρατορίες, οι ιδιαίτερες εθνολογικές ομάδες των Ελλήνων. Δεν υπήρχαν το 300μ.Χ. ούτε Αχαιοί, ούτε Ίωνες, ούτε Δωριείς, ούτε Μακεδόνες, ούτε Θράκες. Τα 500 χρόνια που μας χωρίζουν από την έλευση των Σλάβων είναι μια πολύ μικρή λεπτομέρεια για τους πολιτικούς και τους δημοσιογράφους. Δεν πειράζει.
(Μια άλλη τέτοια περίπτωση είναι αυτή του Κλασικού Παγανισμού και του Χριστιανισμού που απέχουν μεταξύ τους 600 χρόνια. Οι αμόρφωτοι επιμένουν να μιλούν για σύγκρουση αδυνατώντας να αντιληφθούν ότι η συγκριτική πανθρησκεία ΔΕΝ ήταν Παγανισμός).
Στην περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας έδρασαν τα στίφη του Σαμουήλ (επί Βασιλείου Β΄ - δεν γράφω το προσωνύμιο σύμφωνα με τις εντολές του προηγουμένου προέδρου της Δημοκρατίας. Του εντιμότερου των Ελλήνων. Θυμάστε. Του φανατικού υπερασπιστή του σχεδίου Ανάν. Ναι, αυτόν). Οι Σέρβοι (Δουσάν) εμφανίστηκαν στην περιοχή για λίγο και μόνον επεκτατικά – χωρίς μετακινήσεις πληθυσμών. Άρα μιλάμε μόνο για δύο λαούς. Έλληνες και Βούλγαρους. Άρα δεν υπάρχει καμία Μακεδονική σαλάτα. Άρα όσοι δεν είναι Έλληνες, είναι πολύ απλά Βούλγαροι. Άρα ΔΕΝ υπάρχουν Σλαβομακεδόνες.
Επιπλέον οι διαφορές μεταξύ των δύο λαών σε φυλετική καταγωγή (ανθρωπολογικά μεγέθη), παραγωγή πολιτισμού, ψυχικά χαρακτηριστικά, μοντέλα συμπεριφοράς, είναι τεράστια. Αυτό κάνει πολύ εύκολο τον διαχωρισμό. Πόση ομοιότητα διακρίνετε μεταξύ του Κρούμου (9ος), των σφαγών του Συμεών και Σαμουήλ (10ος, 11ος), τους διωγμούς στην Ανατολική Ρωμυλία, τους 40.000 νεκρούς στους νομούς Φλώρινας και Καστοριάς και το ολοκαύτωμα του Δοξάτου Δράμας (η πρώτη εξέγερση στην κατεχόμενη Ευρώπη) κατά την Κατοχή; Τον Βουλγαροσκοπιανό φασίστα Γκλικόρωφ, τον έφεδρο λοχαγό του βουλγαρικού στρατού, τον θυμάστε; Αυτόν που μετά έγινε κομουνιστής;
Εδώ ας παρατεθεί και το ακόλουθο ιστορικό στοιχείο. Όταν παρουσιάζονταν στον Λάμπρο Κορομηλά (πρόξενο στην Θεσσαλονίκη) οι “παράνομοι” αξιωματικοί της ελεύθερης Ελλάδας (όπως δηλαδή είχαν αρχίσει να κάνουν οι Βούλγαροι 10 χρόνια νωρίτερα) τους πήγαινε σε τόπους σφαγών για να μπουν στο πνεύμα του τι είχαν να αντιμετωπίσουν. Ιδιαίτερη εντύπωση έκανε σε όλους ότι ασχέτως των διαφορετικών κάθε φορά μεθόδων εξόντωσης (ακρωτηριασμοί, αποκεφαλισμοί, γδάρσιμο ενόσω ήταν ζωντανοί και άλλες εκδηλώσεις του βουλγάρικου πολιτισμού) πάντα έβγαζαν τα μάτια των Μακεδόνων –ενώ ήταν ζωντανοί βέβαια. Ενδιαφέρον Λαογραφικό στοιχείο νομίζω. Προβληματιστείτε. (για να σας βοηθήσω, συνδυάστε το με το όταν οι ισλαμιστές καταστρέφουν χριστιανικούς ναούς, πάντα αρχίζουν από τα μάτια των Αγίων).
Στο δια ταύτα. Σύμφωνα με τον ορισμό του Ρενάν (Γαλλική σχολή) οι Σλαβόφωνοι του ελληνικού κράτους είναι Έλληνες γιατί πολύ απλά, οι ίδιοι πιστεύουν ότι είναι Έλληνες (και το έχουν αποδείξει αυτό – μια ιστορία αρκετά μεγάλη που δεν επεκτείνομαι).
Το 1924 έγινε η ανταλλαγή των πληθυσμών μεταξύ Ελλάδος και Βουλγαρίας. Με την λήξη του Εμφυλίου, έφυγαν και οι τελευταίοι Βούλγαροι από την Ελλάδα. Τα θλιβερά ποσοστά του επιδοτούμενου “Ουράνιου Τόξου” το επιβεβαιώνουν. Η περίπτωση του ομοφυλόφιλου Παπα-Τσαρκνιά δείχνει την γραφικότητα αυτών. Να συνεχίσουν, μας διασκεδάζουν.
Προσέξτε τώρα το Περίεργο. Όλοι αυτοί που μετά βδελυγμίας απορρίπτουν το κριτήριο της φυλετικής καταγωγής (Γερμανική σχολή) και πρεσβεύουν αυτό της συνείδησης (Γαλλική σχολή), με απίστευτο πάθος υπερασπίζονται την φυλετική καθαρότητα των “γνησίων Μακεδόνων”. Ουρλιάζουν με απίστευτη ψυχοπαθολογική μανία ότι οι Σκοπιανοβουλγαροαλβανογυφτοτούρκοι είναι απ΄ευθείας φυλετικοί απόγονοι του Μεγ. Αλεξάνδρου. Υποψιάζομαι ότι μόνον το χρήμα εξηγεί τις περίεργες αυτές ευαισθησίες των εν λόγω Ψευτο – προοδευτικών. Τους καταλάβαμε.

3. Διδασκαλία Ελληνικής Ιστορίας

Απουσιάζει από παντού (κατώτερη - μέση – ανώτατη εκπαίδευση) ο «Μακεδονικός Αγώνας». Σύμπτωση; Όχι. Πως αλλιώς θα ήταν πιο εύκολο το ξεπούλημα;

4. Πολλοί από τους σύγχρονους σοβαρούς κουκουλοφόρους της πολιτικής μας ζωής προτάσσουν το «Δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού και τον συνακόλουθο μ΄ αυτόν σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων»
Ο καθένας έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να γίνεται ρεζίλι όπως και να αυτοπροσδιορίζεται ως βλάκας.
Καμία σχέση όμως με τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Οι απατεώνες, οι παιδεραστές, οι κτηνοβάτες, οι ουροπότες, οι ομοφυλόφιλοι, οι εργολάβοι, οι λαθρομετανάστες, οι εκδότες, οι βιομήχανοι, οι ισλαμιστές, οι δωροδοκούμενοι δικαστές, οι προμηθευτές του Δημοσίου, οι δοσίλογοι του “Ουράνιου Τόξου”, οι συμμετέχοντες του Fame Story, οι αποβλακωμένοι των γηπέδων που ποτέ δεν τιμωρούνται για τις καταστροφές που προκαλούν, οι λεσβίες, οι γιατροί που ορκίστηκαν στο φακελάκι, οι έμποροι ναρκωτικών, οι προστάτες αστυνομικοί, έχουν τα ανθρώπινα δικαιώματά τους.
Οι μοναδικοί που δεν έχουν δικαιώματα σ΄ αυτή τη χώρα, είναι οι Έλληνες εργαζόμενοι.
Συμφωνώ κι εγώ με το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού γιατί απλά μου είναι αδιάφορο. Με ενδιαφέρει τι είναι ο καθένας κι όχι τι λέει ότι είναι.

5. «Είναι δίκαιο να αλλάζουν τα τοπωνύμια και τα επίθετα των ανθρώπων προς το ελληνικότερο;»

Είναι δίκαιο να παγιώνονται τοπωνύμια και επίθετα που προήλθαν μέσα από σκληρές κατοχικές συνθήκες διαβίωσης; Μήπως αντί να τα αλλάζουμε, θα έπρεπε να δοξολογούμε για παράδειγμα τους φίλους μας Τούρκους για αυτά που μας πρόσφεραν επί 500 χρόνια; («Οι τούρκοι είναι φίλοι μας» κάτι μου θυμίζει αυτό). Από πότε φίλοι μου αρχίσαμε να συζητάμε σοβαρά τα δικαιώματα των κατακτητών κι όχι αυτά των σκλάβων; Πως μπορούν να τα λεν αυτά άνθρωποι που αυτοπροσδιορίζονται “αριστεροί”;

6. Ελληνική μειονότητα – Γλώσσα

Και ενώ οι κουκουλοφόροι ενδιαφέρονται για τα δικαιώματα ανύπαρκτης μειονότητας, σιωπή για την υπαρκτή ελληνική μειονότητα στα Σκόπια. Αρκετή αλλά μή εκτιμήσιμη, κυρίως Βλάχων, η οποία κατάφερε να επιβιώσει μέσα σε ένα στυγνό κομουνιστικό καθεστώς αλλά που οι πιέσεις συνεχίζονται. Στην δεκαετία του ‘50 έγινε υποχρεωτικά η αλλαγή των επωνύμων. Το 1941 οι Γερμανοί έκαναν απογραφή στην περιοχή καταγράφοντας 100.000 Έλληνες. Ας αναρωτηθούμε τι έγιναν αυτοί.
Και οι κουκουλοφόροι συνεχίζουν λέγοντας: «Μα οι σλαβόφωνοι Έλληνες δεν έχουν μητρική γλώσσα την ελληνική». Μπράβο τους. Ανακάλυψαν την Αμερική! Όλοι οι Ιστορικοί γνωρίζουν ότι οι διάλεκτοι αναπτύσσονται είτε πριν την δημιουργία του κράτους είτε μετά την πτώση αυτού. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, του Βυζαντινού κράτους. Λογικό είναι λοιπόν, ότι τμήματα του ελληνικού πληθυσμού θα έβγαιναν από αυτήν την διαδικασία (εισβολές των πλιατσικολόγων βουλγάρων και ισλαμική κατοχή των τούρκων) με προβλήματα στην γλώσσα. Δεν υπήρχε εθνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Τώρα βέβαια, κάποιοι μοντέρνοι ιστορικοί προσπαθούν να καταρρίψουν τον μύθο του “κρυφού σχολειού”. Έχουν δίκιο. Δεν υπήρχαν τα σώματα γενιτσάρων από ελληνόπουλα. Αντίθετα, όλα πήγαιναν στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Αχ, αυτοί οι παλιοί ιστορικοί που μας μάθαιναν χαζομάρες.

7. Όλα τα παραπάνω είναι απλώς η εισαγωγή και το αντικείμενο εντάσσεται σαφώς σε ευρύτερο πλαίσιο. Όποιος θέλει τα διασταυρώνει, κι όποιος βαριέται είτε τα πιστεύει είτε όχι. Το πρόβλημα ουσίας είναι η “σύγχρονη” οπτική θέασης του κόσμου και άρα και της ιστορίας. Είναι φανερό ότι κάποιοι αρέσκονται να διαβάζουν αυτά με τα οποία εκ των προτέρων θα συμφωνούν και που συμβαδίζουν με τη νέα ισοπεδωτική θεώρηση της Ιστορίας που συμφέρει στις επιδιώξεις της Νέας Τάξης. Και συμφωνούν εκ των προτέρων γιατί η γνώμη τους είναι ήδη κατασκευασμένη από τα ΜΜΕ και τους καθηγητές.
Η ιστορία πλέον κατασκευάζεται μέσα από πληρωμένους δοσίλογους, από σκοτεινά κέντρα εξουσίας, από εφημερίδες με πλούσια και ακριβά ιστορικά ένθετα, οι οποίες μολονότι είναι χρεοκοπημένες λειτουργούν απρόσκοπτα επί δεκαετίες.
Για σκεφτείτε. Ένας ιστορικός, σήμερα, που δεν έχει καλές σχέσεις με το σύστημα, που δεν σπούδασε σε αμερικάνικο ή αγγλικό πανεπιστήμιο, που δεν κάνει γνωριμίες μέσα στο καθηγητικό κατεστημένο των Σχολών, που δεν τον υποστηρίζει κάποια πολιτική νεολαία, που δεν έχει γνωριμίες μέσα στο εκδοτικό κατεστημένο (το οποίο επιχορηγείται αναλόγως των πολιτικών συνθηκών και εκφράζει, πάντα όμως, τις «νέες αντιλήψεις»), υπάρχει πιθανότητα να εκδοθεί βιβλίο του;
Υπάρχει πιθανότητα να κυκλοφορήσει σήμερα βιβλίο που να μην λέει ότι τον Δυτικό πολιτισμό τον δημιούργησαν οι Νέγροι (Μπερνάλ), που να μην λέει ότι οι Αρχαίοι Έλληνες ήταν όλοι διεστραμμένοι, που να μην λέει ότι οι Καθεδρικοί ναοί δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερο σε σχέση με τις αραβουργηματικές καλικαντζούρες της Αλάμπρα, που τι καλοί που ήταν οι Ινδιάνοι αποκρύπτοντας τις ανθρωποθυσίες τους (όπως και την ανθρωποφαγία των Νέγρων η οποία συνεχίζεται μέχρι σήμερα, βλ. τους Χούτου που έτρωγαν τους Τούτσι, τους Μάγγι-Μάγγι που έτρωγαν τους πυγμαίους, την περίπτωση της Σομαλίας κτλ). Κατά την τελευταία δεκαετία μου έρχεται στο μυαλό μόνο το «Ποιός σκότωσε τον Όμηρο» (άντε και το «Οι αρχαιότεροι νεκροί λευκοί Ευρωπαίοι άνδρες»).
Ένας εναντίον όλων; Ο Hanson διάλεξε το μονοπάτι του και γι΄αυτό τέθηκε κατ΄ ευθείαν εκτός αμερικάνικου καθηγητικού κατεστημένου.
Σας βλέπω φίλοι μου. Αρχίσατε να διακρίνετε τους δύο δρόμους. Άλλωστε πλην της περιόδου της κλασικής ελληνικής αρχαιότητας, πάντα υπήρχαν οι δύο αυτοί δρόμοι. Του κουτσομπόλη Σουητώνιου και του αυστηρού Τάκιτου, του αν-θρωπιστή Σφραντζή και του δοσίλογου Κριτόβουλου, του Hanson και Βερέμη.
Ο Ιστορικός του Μέλλοντος θα κρίνει και τους ιστορικούς του παρόντος. Ζούμε το ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ γεγονός της (αναπόδραστης;) κατάρρευσης του Δυτικού Πολιτισμού. Έχουμε χρέος λοιπόν να το περιγράψουμε όπως πρέπει. Μην σας επηρεάζουν μπαρούφες του τύπου «ο άνθρωπος έχει κατακτήσει σήμερα τις περισσότερες ελευθερίες» ή «οι γυναίκες έχουν αποκτήσει πλέον δικαιώματα». Όμορφα λόγια (και τεράστια ψεύδη) των Παγκόσμιων Εξουσιαστών. Μακεδονία δεν είναι μια μικρή γεωγραφική περιοχή του πλανήτη. Είναι η αξιοπρέπεια, η λογική, η ανθρωπιά, η αισθητική, ο πολιτισμός ολόκληρης της ανθρωπότητας.
Η Μακεδονία είναι ένα ακόμα μετερίζι υπεράσπισης του ανθρωπίνου είδους. Το βάραθρο που οδηγεί στην κορυφή των δένδρων και στα βάθη των σπηλιών δεν μας επιτρέπει ούτε βήμα πίσω.
Σήμερα που ο Ορθός Λόγος οπισθοχωρεί παντού, που οι ανθρωπιστικές σπουδές δεν έχουν νόημα, που τα Πανεπιστήμια είναι Ανώνυμες Εταιρείες παραγωγής ναρκωμένων ανδραπόδων, το να διακηρύσσεις την επιστημονική – ιστορική αλήθεια αποτελεί μέγιστη ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.

Όσοι ζωντανοί λοιπόν.

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

Το παραμύθι με το όνομα
Ο κύριος Θ.Κουλουμπής διαθέτει ένα πλούσιο και αξιόλογο επιστημονικό βιογραφικό. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και Διεθνείς Σχέσεις στο πανεπιστήμιο του Connecticut (Β.Α., Μ.Α), συνέχισε στο American University στην Washington D.C. (Ph.D) και δίδαξε στο School of International Service από το 1965 μέχρι το 1983. Στην Ελλάδα δίδαξε στην Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης από το 1983 μέχρι το 1989, ενώ διετέλεσε και πρόεδρος του Ιδρύματος Μελετών Χερσονήσου Αίμου (ΙΜΧΑ). Δραστηριοποιείται στο ΕΛΙΑΜΕΠ (Ελληνικό Ίδρυμα Ευρωπαϊκής και Εξωτερικής Πολιτικής), στο ΔΣ του οποίου είναι αντιπρόεδρος. Από τα προαναφερθεντα καταλαβαίνουμε οτι πρόκειται για έναν επιστήμονα με ευρυμάθεια αφενός, υπό την επιρροή της αγγλοσαξωνικής-αμερικανικής σκέψεως αφετέρου. Ο έν λόγω καθηγητής, όπως και άλλα στελέχη του ΕΛΙΑΜΕΠ - η ιστοσελίδα του μας υποδέχεται στην αγγλική γλώσσα- αρθρογραφεί κατά καιρούς στην "Καθημερινή", η οποία τον τελευταίο καιρό υιοθετεί εκτός από φιλοαμερικανική στάση και λόγο καταγγελτικό εναντίον της επαράτου "ακροδεξιάς", μιμούμενη την αγαπημένη των προοδευτικών "Ελευθεροτυπία".
Το άρθρο του με τίτλο "Το παραμύθι με το όνομα ... συνεχίζεται" στην "Καθημερινή" της 14ης Οκτωβρίου βρίσκει τον γράφοντα την διαμαρτυρία αυτήν εξ ολοκλήρου αντίθετο. Αυτό, όμως, δεν έχει τόση σημασία αντικειμενικά, όση η χρήση ενός νεολογισμού και ενός επιχειρήματος εκ μέρους του κ.Κουλουμπή. Την Κυριακή, λοιπόν, διαβάσαμε τον απίθανο επιθετικό προσδιορισμό "Αλβανομακεδόνες". Διαβάσαμε, επίσης, οτι οι Σκοπιανοί χρησιμοποιούν τον όρο "Μακεδονία" εθνοτικά, ενώ εμείς ιστορικά και πολιτισμικά. Η δεύτερη και τρίτη ανάγνωση δεν ξεδιέλυναν την δυσάρεστη έκπληξη, η οποία δεν εξαντλείται στην βιασύνη διατύπωσης των επιχειρημάτων, αλλά επεκτείνεται και στην επιστημονική πηγή προέλευσής της.
Μόνη λογική εξήγηση που μπορεί να επικαλεσθεί κάποιος που διάβασε το άρθρο είναι οτι αφού υπάρχουν τρείς γεωγραφικές Μακεδονίες κατά τον κ. Κουλουμπή (τα Σκόπια, η ελληνική και η βουλγαρική) και σε μία από αυτές ζούν Αλβανοί, τότε υπάρχει και η εθνότητα των Αλβανομακεδόνων. Με την ίδια "λογική", όμως, υπάρχουν και Βουλγαρομακεδόνες. Εάν προσθέσει κάποιος στις Μακεδονίες του κ.Κουλουμπή και τα εδάφη της αυτοκρατορίας του Μεγάλου Αλεξάνδρου, τότε πολύ άνετα εντοπίζουμε τις εθνότητες των Αιγιπτιομακεδόνων, των Αφγανομακεδόνων, των Ρουμανομακεδόνων και πάει λέγοντας. Κινούμενοι στο ίδιο σκεπτικό, αναρωτώμεθα τί εθνότητα αποτελούν οι Έλληνες της Μακεδονίας που όλοι γνωρίζουμε ή οι Έλληνες περιοχών της Μακεδονίας που έσφυζαν από το ελληνικό ή το ελληνικό βλαχόφωνο πληθυσμιακό στοιχείο και κατέληξαν να καταπιέζονται εθνικά και κοινωνικά από τους σλάβους. Πού ανήκουν άραγε; Είναι Ελληνομακεδόνες και Βλαχομακεδόνες; Γιατί δεν διδάσκονται την μητρική τους γλώσσα; Γιατί βιαίως αλλάζουν τις καταλήξεις των επωνύμων τους στο μακεδονικότατο -ωφ; Τελικώς, πότε και πού εμφανίζεται το έθνος των Αλβανομακεδόνων;
Εντυπωσιακότερο, ωστότο, φαίνεται το επιχείρημα οτι οι Σκοπιανοί χρησιμοποιούν τον όρο "Μακεδονία" μόνον εθνοτικά, ενώ εμείς μόνον ιστορικά ή πολιτισμικά. Με λίγα λόγια στο υπό εξέταση ζήτημα, όπου ζείς μπορείς να δηλώνεις την αντίστοιχη εθνικότητα, ανεξαρτήτως καταγωγής, αρκεί προφανώς να μην είσαι Έλληνας. Οι σλάβοι μπορούν να ονομάζονται Μακεδόνες και οι Βούλγαροι Θράκες (αυτό είναι ένα θέμα που δεν θίγεται στο άρθρο του κ.Κουλουμπή, θα απασχολήσει τους Έλληνες, ωστόσο, μελλοντικά), αλλά οι Έλληνες αρκούμαστε στην ιστορική και πολιτισμική παράμετρο . Με τον αυθαίρετο διαχωρισμό της έννοιας "έθνος" από την έννοια "πολιτισμός" ή "ιστορία", παρόλαυτά, δεν εξηγείται η διαρκής προπαγάνδα των Σκοπίων, η οποία στοχεύει στον σφετερισμό ιστορικών, στρατιωτικών, πολιτικών και πολιτιστικών επιτευγμάτων των αρχαίων Μακεδόνων.
Παραμύθια αμερικανικής τεχνοτροπίας, επινοημένα για μεγάλους...

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Ο Πούτιν στηρίζει Τεχεράνη


Πραγματοποιήθηκε στην πρωτεύουσα του Ιράν Τεχεράνη διάσκεψη των κρατών της Κασπίας Θάλασσας στην οποίαν συμμετείχαν οι πρόεδροι του Ιράν, της Ρωσσίας, του Αζερμπαϊτζάν, του Τουρκμενιστάν και του Καζακστάν. Σήμερα υπέγραψαν κοινή διακήρυξη, στην οποίαν δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν να ρυθμίζουν τις σχέσεις τους προηγούμενες συμφωνίες για την ναυσιπλοΐα και την αλιεία, ότι πρέπει να προστατεύουν το οικοσύστημα της Κασπίας Θάλασσας . Το σημαντικότερο κεφάλαιο της κοινής διακήρυξής τους, όμως, αφορά στην δήλωση ότι ουδέν των προαναφερθέντων κρατών θα επιτρέψει να χρησιμοποιηθεί το έδαφος του για διεξαγωγή επιθετικών ενεργειών κατά άλλου συνυπογράφοντος την εν λόγω διακήρυξη κράτους και ότι η Συνθήκη για την μη Διάδοση των Πυρηνικών Όπλων αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο για την διατήρηση της ειρήνης στην περιοχή, δίχως να σημαίνει ότι πρέπει τα κράτη μέλη της συνθήκης να απέχουν από την χρήση της πυρηνικής ενέργειας για ειρηνικούς σκοπούς. Οι νύξεις για την πυρηνική ισχύ του Ισραήλ και για το ενδεχόμενο εξαπόλυσης επίθεσης εναντίον του Ιράν είναι προφανείς. Προφανής είναι και η επιρροή του Προέδρου Πούτιν στις πρώην σοβιετικές δημοκρατίες, ειδικά στο Αζερμπαϊτζάν, το οποίο συνεργάζεται με το ΝΑΤΟ. Το γεωπολιτικό παιχνίδι στην περιοχή γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό, με την Ρωσσία και το Ιράν να συσφίγγουν τις διπλωματικές σχέσεις τους.

πληροφορίες από το ιρανικό ΥπΕξ

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2007

Διευκρινήσεις
Το ιστολόγιό μας δεν δημιουργήθηκε για να καλύψει την πληθώρα ύλης που περισσεύει στα συρτάρια μας και στους σκληρούς μας δίσκους. Δημιουργήθηκε, για να συμβάλουμε στην ενημέρωση για εθνικά, κοινωνικά, οικολογικά και διεθνή ζητήματα και κατά συνέπεια για να συμμετέχουμε στην δημιουργία ανεξάρτητου πατριωτικού δικτύου ελεύθερης ενημέρωσης. Υπό αυτήν την οπτική γωνία πιστεύουμε οτι η γνώση και η πληροφορία δεν πρέπει να αποτελούν αντικείμενο μονοπωλίου και οτι η ροή των ειδήσεων που αποκρύπτονται από τα συστηματικά ΜΜΕ και η ανταλλαγή πληροφοριών είναι επιβεβλημένες. Τα πράγματα, όμως, αλλάζουν όταν οι πληροφορίες, οι ειδήσεις και τα άρθρα διαδίδονται και αναπαράγονται χωρίς ρητή αναφορά των πηγών. Προσδοκούμε στην συνέχιση της ενημέρωσης των κάθε αποχρώσεως και προελεύσεως πατριωτών και στην επέκταση αυτής, αλλά περιμένουμε και την αποφυγή κάθε κινήσεως που θα επιφέρει παρεξηγήσεις και στην τελική θα ζημιώνει τις προαναφερθείσες προσπάθειες.

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Η συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ

Ο ΣΥΡΙΖΑ εκτός από τον ανθό της ελληνικής νεολαίας εγκολπώνει, υποστηρίζει και υποστηρίζεται από οικολόγους. Κάποιοι από αυτούς σχημάτισαν την "Οικολογική Παρέμβαση" και συμμετέχουν ισότιμα, όπως οι ίδιοι γράφουν στην ιστοσελίδα τους, στον ΣΥΡΙΖΑ. Παραθέτουμε αποσπάσματα από κείμενό τους για τον ελληνικό εθνικισμό:

"Διακηρύσουμε την φιλία και αλληλεγγύη μας προς τον λαό της Δημοκρατίας της Μακεδονίας, τον λαό της Αλβανίας, της Τουρκίας, της Κύπρου (Ε/Κ και Τ/Κ), τον λαό της Βουλγαρίας, και προς όλους τους Βαλκανικούς λαούς, οι οποίοι και είναι αδέλφια μας! Χρειάζεται να αγωνιστούμε για ενότητα των Βαλκανίων και την δημιουργία Βαλκανικής ομοσπονδίας, για ειρήνη-αποστρατιωτικοποίηση-κατάργηση υποχρεωτικής θητείας, ελεύθερη διακίνηση των πολιτών στα Βαλκάνια, Ευρωπαϊκή προοπτική των Βαλκανίων.
Να αποκρούσουμε τους εθνικισμούς που γίνονται για να χωρίζουν τους Βαλκανικούς λαούς και για να αγοράζουμε τεράστιους εξοπλισμούς από τις βιομηχανίες όπλων, αλλά και για να μην ασχολούμαστε με τα πραγματικά προβλήματα, την περιβαλλοντική καταστροφή, τα νέα πυρηνικά εργοστάσια στην περιοχή μας, την εισβολή των μεταλλαγμένων, την βιομηχανική γεωργία και τον αφανισμό των μικρών αγροτών, την φτώχεια και την περιθωριοποίηση, κτλ κτλ."

Σύμφωνα με τα παραπάνω, λοιπόν, ο καύσωνας στον Βόρειο Πόλο (22 βαθμοί Κελσίου!!!) θα υποχωρήσει και τα χρόνια και οξύτατα οικολογικά προβλήματα του πλανήτη μας θα λυθούν εάν αναγνωρίσουμε τα Σκόπια ως "Δημοκρατία της Μακεδονίας" και εφόσον καταργηθεί η στρατιωτική θητεία. Η αυτοαναίρεση του αυτοπροσδιορισμού σε όλο της το μεγαλείο.

ΥΓ.αφήσαμε το ορθογραφικό λάθος αδιόρθωτο, παριστάνουν και τους μορφωμένους...




Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2007

ΕΥΡΩσφαλιάρες

Εγκρίθηκε από την Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου χθες η έκθεση της Ευρωβουλής για την πορεία της τουρκικής υποψηφιότητας, δύο χρόνια μετά την έναρξη των ενταξιακών διαπραγματεύσεων της Τουρκίας . Ουδείς καταψήφισε την έκθεση η οποία έλαβε 48 ψήφους υπέρ και 4 αποχές. Η Έκθεση αυτή γράφει πολλά ενδιαφέροντα, όπως: η Τουρκία έχει διέλθει αναμορφώσεων και έχει προοδεύσει σε θέματα δημοκρατίας, οικονομίας, ισότητας ανδρών-γυναικών, κοινωνικού διαλόγου, καταδικάζει την δράση του ΡΚΚ στο έδαφος της Τουρκίας και δηλώνει την συμπαράσταση του Ευρωκοινοβουλίου στον αγώνα της Τουρκίας εναντίον της τρομοκρατίας, καλεί την Τουρκία και την Αρμενία να τα βρούν (μάλλον επειδή και οι Αρμένιοι διέπραξαν γενοκτονία κατά των Τούρκων, οπότε ισόπαλοι όντες, ας συμφιλιωθούν οι δύο λαοί), καλεί τις "κοινότητες" στην Κύπρο να τα βρούν και εκεί, χαιρετίζει την ίδρυση φορέως για την οικονομική υποστήριξη των τούρκων στην κατεχόμενη Κύπρο. Καταδικάζει τις δολοφονίες του Χράντ Ντίκ και των τριών Χριστιανών στην Μαλάτια, αποδίδοντάς τες, ωστόσο, σε πολιτικά κίνητρα και όχι θρησκευτικά ή εθνοτικά.(www.europarl.europa.eu/news).

Η έκθεση αυτή προηγείται της αντίστοιχης που θα δημοσιεύσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Νοέμβριο και ο στόχος της να προκαταβάλει είναι προφανέστατος. Ο εκπρόσωπος, επίσης , των εξωτερικών υποθέσεων της ΕΕ κ.Χαβιέ Σολάνα μετά από συνάντησή του με τον πρόεδρο των Σκοπίων Τσερβεκόνφσκι δήλωσε οτι δεν του αρέσουν τα βέτο, αναφερόμενος στο ενδεχόμενο ασκήσεως αρνησικυρίας από την χώρα μας στην είσοδο των Σκοπίων στην ΕΕ δίχως να έχει προηγηθεί λύση στο θέμα του ονόματος, και αποκάλεσε τα Σκόπια "Δημοκρατία της Μακεδονίας".


Το δράμα να είσαι πατέρας


" Συνελήφθη 23χρονος για ένοπλη ληστεία τράπεζας στου Γκύζη

Του Γιαννη Σουλιωτη, εφημερίδα "Καθημερινή" 4-10-2007

Στα γραφεία της Ασφάλειας Αττικής εκρατείτο και ανακρινόταν έως αργά χθες ο 23χρονος Γιώργος Βούτσης, γιος του μέλους του Πολιτικού Γραφείου του ΣΥΝ Νίκου Βούτση, ο οποίος συνελήφθη ως ο ένας εκ των δύο δραστών ένοπλης ληστείας που σημειώθηκε χθες το πρωί σε υποκατάστημα τράπεζας, στου Γκύζη. Εν τω μεταξύ άκαρπες παρέμεναν έως τις βραδινές ώρες, οι έρευνες για τον εντοπισμό του συνεργού του, ο οποίος διέφυγε μετά τη ληστεία, καθώς σύμφωνα με την Αστυνομία, ο συλληφθείς αρνήθηκε να αποκαλύψει την ταυτότητά του. Τα πολεμοφόδια που βρέθηκαν στην κατοχή του 23χρονου, τη στιγμή που ακινητοποιήθηκε από τους αστυνομικούς, δύο περίστροφα και μία χειροβομβίδα μεταφέρθηκαν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για να εξεταστεί αν έχουν χρησιμοποιηθεί σε παρόμοιες ενέργειες κατά το παρελθόν. Tο ίδιο συνέβη και με αντικείμενα που βρέθηκαν, από την αστυνομία, στο σπίτι του 23χρονου στο Κουκάκι. Πληροφορίες από την ΕΛ.ΑΣ. αναφέρουν ότι στο διαμέρισμα της οδού Φράττι βρέθηκαν κουκούλες, γάντια, σφεντόνες και σιδηρολοστοί, που ενδεχομένως ο συλληφθείς να είχε χρησιμοποιήσει σε πρόσφατες καταδρομικές επιθέσεις σε βάρος τραπεζών ή άλλων στόχων (όπως δημόσια κτίρια) στο κέντρο της Αθήνας. «Πιστοποιούν τη συμμετοχή του σε άλλες έκνομες ενέργειες» σχολίασαν στην «Κ» αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. Ο 23χρονος ήταν από καιρό γνωστός στις αρχές για τη συμμετοχή του σε επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας. Προ τριετίας είχε συλληφθεί και καταδικαστεί επειδή σε έλεγχο που του είχε γίνει βρέθηκαν στην κατοχή του βόμβες μολότοφ (του είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης με αναστολή), ενώ σύμφωνα με αστυνομικούς είχε αρκετές φορές προσαχθεί στην Ασφάλεια κατά τη διάρκεια επεισοδίων στο περιθώριο συλλαλητηρίων, όπως π. χ. συνέβη κατά τις φοιτητικές κινητοποιήσεις της περασμένης άνοιξης. Πληροφορίες πάντως που διέρρευσαν για πιθανή συμμετοχή του στους επονομαζόμενους «ληστές με τα μαύρα», μέλος των οποίων ήταν ο καταδικασθείς Γ. Δημητράκης, αποδεικνύονται αναληθείς. Η ένοπλη ληστεία που οδήγησε στη σύλληψη του Βούτση σημειώθηκε στις 11.45 π.μ. στο υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην οδό Γκύζη 34. Ο Βούτσης μαζί με τον συνεργό του εισέβαλαν στην τράπεζα και με την απειλή όπλων και χειροβομβίδας ακινητοποίησαν όσους ήταν εκεί και άρπαξαν 23.000 ευρώ. Ως μέσο διαφυγής ο 23χρονος χρησιμοποίησε ποδήλατο το οποίο μάλιστα είχε φορτώσει με σακκούλες με ψώνια για να μην κινήσει υποψίες. Περαστικοί ωστόσο που παρατηρούσαν τις κινήσεις τους τον ακολούθησαν και στη διασταύρωση των οδών Μπουκουβάλα και Ραγκαβή ο νεαρός οδηγός φορτηγού κατάφερε να τον ακινητοποιήσει. Στο σημείο έσπευσαν στη συνέχεια ισχυρές δυνάμεις της Αστυνομίας που προχώρησαν στη σύλληψη του 23χρονου.


Αλ.Αλαβάνος: «O αναμάρτητος πρώτος την λίθο βαλέτω»
Γιός στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ ο ληστής της Εθνικής Τράπεζας
εφημερίδα "Καθημερινή", 4-10-2007

META από πληροφορίες ότι ο νεαρός που διέπραξε τη ληστεία στην Εθνική τράπεζα την Τετάρτη είναι γιός ηγετικού στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ, ο Αλ. Αλαβάνος έκανε την ακόλουθη δήλωση :

«Κατ΄ αρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω τα ΜΜΕ διότι με ελάχιστες εξαιρέσεις, αντιμετώπισαν με σοβαρότητα το πρόβλημα το οποίο παρουσιάστηκε εχθές.

Θέλω να επαναλάβω την πάγια θέση του ΣΥΝ ότι καταδικάζουμε κάθε εκδήλωση βίας από όποιον κι αν προέρχεται.

Θέλω επίσης να σημειώσω ότι δεν υπάρχει πολιτικά μια διάσταση οικογενειακής και συλλογικής ευθύνης για το κόμμα μας.

Θέλω να πω όμως ότι ίσως είναι πιο δύσκολο να είσαι πατέρας από το να είσαι ηγέτης ή ηγετικό στέλεχος ενός κόμματος.

Και από δω και πέρα κανείς πρέπει να σκεφτεί γιατί μόνον ο αναμάρτητος πρώτος την λίθο βαλέτω."

Έτσι είναι! Η συλλογική ευθύνη δεν ισχύει στα δημοκρατικά πολιτεύματα κ. Αλαβάνε. Ίσχυε στην Σοβιετική Ένωση και για μισόν αιώνα περίπου σε επίγειους παραδείσους , όπως π.χ. στην "σοσιαλιστική" Ρουμανία. Ισχύει, όμως, η προσωπική ευθύνη του καθενός μας για τις πράξεις μας και για τις πράξεις των ατόμων για τα οποία είμαστε υπεύθυνοι. Μία τέτοια νομική και ηθική ευθύνη εντοπίζεται στην σχέση πατέρας-υιός. Και μολονότι σύμφωνα με το νομικό μας σύστημα και πολιτισμό δεν αποδίδεται ευθύνη στον πατέρα για τα εγκλήματα του ενήλικα υιού του, η κοινωνία και η συνείδηση του καθενός αναζητά την ηθική ευθύνη στους γονείς και το οικείο περιβάλλον. Ο θιγμένος πατέρας καταφεύγει σε αυτοκριτική για την αγωγή που έδωσε στο παιδί του και για τον χαρακτήρα του, ειδικά από την στιγμή που το παιδί έχει εκδηλώσει και άλλες παραβατικές συμπεριφορές στο παρελθόν. Στον πολιτικό μας βίο πάλι δεν ισχύει η συλλογική ευθύνη. Ο Συνασπισμός, ωστόσο, και ο ιδεολογικός περίγυρός του πολλές φορές και επισήμως στην Βουλή και ανεπισήμως στους τηλεκριτές και έξω ή μέσα σε δικαστικές αίθουσες έχουν ζητήσει να τεθούν εκτός νόμου εθνικιστικές οργανώσεις και να διώκεται το αντισιωνιστικό φρόνημα επειδή κάποιοι συνελήφθησαν για - καταδικαστέες κατά τα άλλα, όχι, ωστόσο, πάντοτε αποδεδειγμένες - πράξεις βίας ή τόλμησαν να αμφισβητήσουν γραπτώς κάποια ιστορικά γεγονότα. Κάποιοι δε αριστεροί και υπερδημοκράτες χαρακτήρισαν υποψήφιο και νύν εκλεγμένο βουλευτή "γιό του ρατσιστή", διαφωνώντας καθώς φαίνεται με τις αντιλήψεις του κ.Αλαβάνου περί οικογενειακής ευθύνης. Τίθενται, λοιπόν, θέματα συνείδησης και πολιτικής ευθύτητας και όχι θέματα συλλογικής ευθύνης και ελληνικών δραματικών ταινιών δεκαετίας του '60. Και για να επικαλείται ο κ. Αλαβάνος ρήση του Ιησού Χριστού, στο ιερό βιβλίο του οποίου αρνήθηκε να ορκισθεί, τότε φαίνεται οτι πολλοί στον ΣΥΡΙΖΑ θα έπαιζαν άνετα τον ρόλο του Καϊάφα .

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2007


Ο μισαλλόδοξος ιρανός

«Υποστηρίζω θερμά όλους τους διαλόγους που διεξάγονται για την εγκαθίδρυση της ειρήνης και της κατανοήσεως και εάν υπάρχει ανάγκη για οικονομική συνεισφορά, πάλι το υποστηρίζω.»

«Προκειμένου να ξεριζώσουμε την φτώχεια, την πείνα, τον αποκλεισμό και τις ασθένειες είναι αναγκαίο να δουλέψουμε σε δύο επίπεδα ταυτόχρονα. Πρέπει πρώτα να εξαλείψουμε τα εμφανή σημεία φτώχειας μέσα στην χώρα μας και για τον σκοπό αυτόν συνεργαζόμαστε με τους ενδιαφερόμενους διεθνείς οργανισμούς.»

«Το Ιράν βρίσκεται μεταξύ των λίγων κρατών, στα οποία ανακαλύπτονται φάρμακα για κάποιες μοιραίες ασθένειες, όπως το AIDS και είμαστε έτοιμε να τα παρέχουμε σε τιμή κόστους σε όλες τις φτωχές και σε ανάγκη χώρες»

«Πρέπει να προσπαθήσουμε να δώσουμε ένα τέλος στις συνθήκες εκείνες που δημιουργούν φτώχεια και προκειμένου να απαλείψουμε την φτώχεια από τον κόσμο, οφείλουμε να προβούμε σε συλλογική και με γερές ρίζες διεθνή συνεργασία.».

«Ενοχλούμαι να βλέπω τους Ευρωπαίους να ζούν υπό απειλές και να βλέπω κάποιους ανθρώπους να προσπαθούν να κυριαρχήσουν στον κόσμο στηριζόμενοι στην εξαπάτηση και την προσβολή της νοημοσύνης των εθνών.»

«Με προβληματίζει ο αγώνας εξοπλισμών ανά τον κόσμο, από την στιγμή που πάνω από ένα δισεκατομμύριο ανά την υφήλιο ζούν υπό συνθήκες απόλυτης φτώχειας.»

«Η έννοια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι σχετική. Εξακολουθούμε να μην διαθέτουμε ένα σταθερό κριτήριο για τα ανθρώπινα δικαιώματα στον κόσμο και το παράρτημα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ έχει ποικίλες ερμηνείες και εφαρμόζει διαφορετικά πλαίσια σε διαφορετικές περιπτώσεις. Στο Ιράν σήμερα διαθέτουμε τα υψηλότερα δυνατά κριτήρια σχετικά με την παρακολούθηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Στο Ιράν ο πρόεδρος απολαμβάνει ίδια δικαιώματα με κάθε άλλον πολίτη και το δικαστικό σύστημα αντιμετωπίζει τον πρόεδρο με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζει κάθε άλλον πολίτη.»

«Οι μειονότητες του Ιράν απολαμβάνουν ίσα δικαιώματα με τους Σιίτες και σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν περισσότερα δικαιώματα από την πλειοψηφία.».

Αυτά είπε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος του Ιράν Μαχμούντ Αχμεντινετζάντ στις 27 Σεπτεμβρίου σε τρίωρη συνάντηση που είχε στην Νέα Υόρκη με προκαθημένους αμερικανικών Εκκλησιών και Συναγωγών. Σημειωτέον ότι στο Ιράν υπάρχουν μειονοτικές ομάδες με πληθυσμό κάτω των 150.000 , οι οποίες εκπροσωπούνται με βουλευτές στο Κοινοβούλιο, όπως για παράδειγμα οι 20.000 Εβραίοι, οι 130.000 Χριστιανοί και οι 5.000 Ασσύριοι. Άτιμη αντισιωνιστική θεοκρατία…

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ Η ΣΥΝΗΘΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ

Όταν ξεκίνησαν, οργανώθηκαν και εκδηλώθηκαν οι αντιδράσεις για το πολιτικά προσυμφωνημένο επιστημονικό κατόρθωμα της Ρεπούση και των πέριξ αυτής με επιχειρήματα και με επιστημονικές απόψεις από την τελευταία νοικοκυρά μέχρι εκπαιδευτικούς, λοιπούς καταρτισμένους επιστήμονες και την Ακαδημία Αθηνών(και όχι Ελλάδος-μάλλον κάθε πόλη στην χώρα μας έχει την δυνατότητα να διαθέτει και από μία Ακαδημία ), αναρρωτήθηκαν οι γνωστοί διανοούμενοι, κατά πόσο είναι ελεύθερη η επιστημονική έρευνα και η διακίνηση ιδεών (πάντα με τα χρήματα των κορόιδων, για να μην ξεχνιόμαστε) στην Ελλάδα. Ίσως, τελικώς, η δημοκρατία δεν κινδυνεύει από την διαφθορά, τους νταβατζήδες και τους τηλεκριτές, ίσως η διακίνηση των ιδεών δεν εμποδίζεται από την λογοκρισία και τις παραπλανητικές ειδήσεις των τηλεοπτικών μέσων, αλλά από το συμβολικό κάψιμο του αποσυρθέντος εγχειριδίου "ιστορίας" σε εθνικιστική συγκέντρωση στην Αθήνα πρό μηνών.
Οι παραπάνω δημοκρατικές αξίες , όμως, προφανέστατα και πρακτικότατα διατηρούνται και προάγονται όταν οι παρακρατικοί αλήτες επιτίθενται με ρόπαλα και στέλνουν στο νοσοκομείο υιό εθνικιστού εκδότου, διαλύουν περίπτερα εθνικιστικών και πατριωτικών εκδοτικών οίκων και καίουν βιβλία στην Έκθεση Βιβλίου στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου στην Αθήνα. Αυτά τα δημοκρατικά συνέβησαν το βράδυ του Σαββάτου, όταν τα καλόπαιδα του συστήματος επετέθησαν στα περίπτερα των εκδοτικών οίκων "Ελεύθερη Σκέψις", "Εκδόσεις Γεωργιάδη" και "Νέα Θέσις", όπου και ξυλοκόπησαν τον υιό του εκδότου κ.Σχοινά και έναν φίλο του. Έφυγαν ανενόχλητοι και τα λοιπά συνήθη.
Οι αντιρατσιστές, οι αριστεριστές, οι υπερδημοκράτες, οι φιλελεύθεροι, οι μεταμοντέρνοι, οι ρόζ, οι κόκκινοι, οι αποχρώσεις τους και οι συστηματικώς διαμαρτυρόμενοι όταν πέφτει καμιά κλωτσιά ή σφαλιάρα αστυνομικού στα ευαίσθητα κορμιά των παρακρατικών δεν έβγαλαν μιλιά για το περιστατικό - φωτεινή εξαίρεση ο κ.Τριάντης της "Ελευθεροτυπίας". Οι εκδότες στην εκδήλωση των οποίων συνέβησαν τα παραπάνω δεν έχουν πάρει θέση ούτε και το Σωματείο Υπαλλήλων βιβλιοπωλείων, χάρτου κλπ. Παραμένουν λαλίστατοι, κατά τα άλλα, όταν πρόκειται να γίνουν εκδηλώσεις τιμής για τον Μέγα Αλέξανδρο και συμπίπτουν αυτές με το Φεστιβάλ Βιβλίου στην Θεσσαλονίκη.
Περιμένουμε τις αντιδράσεις των πατριωτών όλων των πολιτικών χώρων, την επίσημη τοποθέτησή τους και ελπίζουμε να μην αρκεστούν στη καταδίκη ενός ανύπαρκτου φασισμού πρός τελικό όφελος των υπαρκτών, ανεξέλεγκτων και δεδηλωμένων αναρχικών.
Συμμαχίες
Ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβες και ο ιρανός πρόεδρος Μαχμχούντ Αχμεντινετζάντ επικύρωσαν στο Καράκας την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου την συμμαχία τους και υπέγραψαν συμφωνίες, μεταξύ των οποίων η κατασκευή εργοστασίων μεθανόλης και στις δύο χώρες και η λειτουργία εργοστασίου κατασκευής μερών αυτοκινήτου στην Βενεζουέλα. Ήδη από το 2001 οι δύο χώρες έχουν υπογράψει εμπορικές συμφωνίες για επενδύσεις ύψους 14 δισ ευρώ και από φέτος η αεροπορική εταιρία Iran Air άρχισε να εκτελεί πτήσεις Τεχεράνη-Καράκας. Λίγες ημέρες νωρίτερα η τεξανική πετρελαϊκή εταιρία Exxon προσέφυγε ενώπιον του (με έδρα στην Ουάσινγκτων) Διεθνούς Κέντρου Ρύθμισης των Επενδυτικών Διαφορών της Παγκόσμιας Τράπεζας εναντίον της αποφάσεως του Τσάβες να πράξει το αυτονόητο, δηλαδή να εκμεταλλεύεται η πατρίδα του τον ορυκτό της πλούτο. Την 1η Μαΐου, συγκεκριμένα, ο Τσάβες πρότεινε στην Exxon και την ConocoPhilips να δεχθούν να λειτουργήσουν μειοψηφικά στην κρατική εταιρία Petroleos de Venezuela και εκείνες αρνήθηκαν σε αντίθεση με τις Chevron, BP, Total και Staoil, που δέχθηκαν τους όρους του Τσάβες.