Σάββατο 25 Μαΐου 2013


ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΘΕΛΟΥΣΙΟ ΘΑΝΑΤΟ



Είμαι υγιής στο σώμα και το πνεύμα και πλήρης αγάπης για την σύζυγό μου και τα παιδιά μου. Αγαπώ την ζωή και δεν περιμένω κάτι παραπάνω, εκτός από την διαιώνιση της φυλής μου και πνεύματός μου. Στην δύση της ζωής μου, ωστόσο, μπροστά στους αμέσους κινδύνους για την Γαλλική και την Ευρωπαϊκή μου πατρίδα, νοιώθω το χρέος να δράσω, όσο έχω ακόμα την δύναμη. Πιστεύω ότι είναι απαραίτητο να θυσιασθώ, για να διακόψω τον λήθαργο που μας μαστίζει. Εγκαταλείπω την ζωή που μου απομένει προκειμένου να διαμαρτυρηθώ και να θεμελιώσω. Διάλεξα έναν ιδιαιτέρως συμβολικό τόπο, τον Καθεδρικό Notre Dame των Παρισίων, τον οποίον σέβομαι και θαυμάζω: κτίσθηκε από την μεγαλοφυΐα των προγόνων μου σε τοποθεσία ακόμα αρχαιότερων λατρειών, οι οποίες υπενθυμίζουν τις πανάρχαιες ρίζες μας.

Ενώ πολλοί άνθρωποι είναι σκλάβοι των ζωών τους, η χειρονομία μου ενσαρκώνει μία ηθική της θελήσεως. Παραδίδω τον εαυτό μου στον θάνατο, για να αφυπνίσω κοιμισμένες συνειδήσεις. Επαναστατώ ενάντια στην μοίρα. Διαμαρτύρομαι εναντίον των δηλητηρίων της ψυχής και των ασυγκράτητων ατομικών επιθυμιών που καταστρέφουν τα ερείσματα της ταυτότητός μας, συμπεριλαμβανομένης της οικογένειας, την μύχια βάση του υπερ-χιλιετούς πολιτισμού μας. Ενώ υπερασπίζομαι την ταυτότητα όλων των λαών στις πατρίδες τους, επαναστατώ εξίσου απέναντι στο έγκλημα της αντικαταστάσεως του δικού μας λαού.

Η κυρίαρχη συζήτηση δεν μπορεί να αφήσει πίσω της τις τοξικές αμφιβολίες και οι Ευρωπαίοι πρέπει να υφίστανται τις συνέπειες. Ελλείψει μίας θρησκείας –ταυτότητος , η οποία μπορεί να αποτελεί αγκυροβόλιο για εμάς, μοιραζόμασθε μία κοινή μνήμη, η οποία πηγαίνει πίσω ως τον Όμηρο, ένα θησαυροφυλάκιο όλων των αξιών , επί των οποίων θα θεμελιωθεί η μελλοντική αναγέννησή μας, μόλις θέσουμε τέρμα στην μεταφυσική του απεριόριστου, την ολέθρια πηγή όλων των σύγχρονων υπερβολών.

Απολογούμαι εκ των προτέρων σε οποιονδήποτε θα υποφέρει εξαιτίας του θανάτου μου, πρωτίστως και κυρίως στην σύζυγό μου, τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου, όπως, επίσης, και στους φίλους μου και τους εμπίστους. Όταν, όμως, υποχωρήσουν ο πόνος και το σόκ, δεν αμφιβάλλω ότι θα καταλάβουν το νόημα της κινήσεώς μου και ότι θα μετουσιώσουν την θλίψη τους σε υπερηφάνεια. Ελπίζω ότι θα αντέξουν όλοι μαζί. Στα πρόσφατα γραπτά μου θα βρούν νύξεις και εξηγήσεις για τις πράξεις μου.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Για περισσότερες πληροφορίες μπορεί κάποιος να απευθυνθεί στον εκδότη μου, τον Pierre-Guillaume Roux. Δεν είχε πληροφορηθεί για την απόφασή μου, αλλά με γνωρίζει πολύν καιρό.